Tuesday, April 13, 2010

unknown itu.

berlari di atas senyuman.
ketika kita bergandingan.
angin nyaman.
meresap jauh ke dalam angan.

cuba tariktarik dia.
sebab hati mahu tahu dengan siapa aku bersama.

memohon untuk terakhir kali.
pandanglah ke sini.
tapi itu cuma kata hati
yang dia tak dengar pasti.

angin tiup kencang.
genggaman mula bergoyang.

"eh jangan pergi..."

dia melayanglayang.
dan terus hilang.

"awak..nanti datang lagi..."


9 comments:

Miss ... said...

unknown aku dah lepaskan aku..dia cuma intai aku dari jauh..aku tau..kdg2 aku rasa mau jerit bila mau pergi kenapa perlu intai2 lagi..baik pergi terus..tak perlu terbitkan apa2 rasa lagi kalau tak mahu teman ;)

amaL said...

miss
tapi macam mana pun dia buat, dia unknown terbaik kan?

Miss ... said...

yup wakaka
giler kan aku?

amaL said...

miss
tak lah. kita sama sama gila.
:D

ashraf sahdan said...

gua bukan unknown. lu jgn nak mengada. rumah selang 3 unknown apa jadah?

haziq'' said...

jiwang betol amal ni...
byk sgt tgok sinetron mmg jadi cmni la agaknye...

haziq'' said...

ooo lupe nk cakap..
ni gua pyol...
saje je komen pakai acaunt mmbe...

amaL said...

jin mana rasuk lu mael?

eh pyol perangai macam firaun. tampar kang haaa!

|arieza| said...

pasti datang jika kita punya sabar :)